Namens onze medewerkers

Wat vinden echte JAN©’ers van JAN©? Onze medewerkers vertellen je graag hoe ze het ervaren om bij JAN© te werken. Wat zijn de hoogtepunten, of onvergetelijke momenten? En hoe is de sfeer? Je leest het hier!

Medewerkers verhalen
square-greybackground
square-greybackground
square-greybackground
square-greybackground

Het verhaal van
Myrthe Gielen

Ik ben Myrthe Gielen en ben sinds september 2017 werkzaam bij JAN© Accountants & Adviseurs B.V. In 2017 ben ik begonnen als Assistent Accountant in de samenstelpraktijk en inmiddels doorgegroeid in de functie als Teamleider. 

In deze functie ben ik het aanspreekpunt voor de klant en verantwoordelijk voor het (laten) uitvoeren van samenstel opdrachten. In ons gezellige team ben ik ook medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling van beginnend assistenten en stagiaires. Werken bij JAN© geeft je het gevoel dat je er toe doet!


Hoogtepunt

Mijn hoogtepunt bij JAN© was de actie Holland4ALS in 2019. Met een Team collega’s van JAN© hebben wij maandenlang samen getraind om binnen 24 uur al fietsend, rennend, zwemmend en met de kano 330km van Groningen naar Soest af te leggen. Wat een ontzettend bijzondere ervaring en wat een teambuilding was dit! JAN© zet zich vaker in voor (sportieve) sponsoracties, dus wie weet volgen nog meer van zulke ervaringen.

Betrokken
Bij JAN© ervaar ik dat er veel aandacht is voor een persoonlijke benadering, zowel intern als naar de klant toe. Er is ook veel ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling en er heerst een prettige en betrokken sfeer. JAN© heeft personeel op verschillende vakgebieden in huis, waardoor bepaalde vaktechnische vraagstukken snel intern afgestemd kunnen worden.

Ruimte om door te leren
Op dit moment ben ik studerend voor AA-accountant en ik hoop binnen een paar jaar de AA-titel te behalen. Mijn belangstelling ligt ook op IT-gebied, binnen JAN© krijg ik de ruimte om met IT projecten aan de slag te gaan.

Myrthe Gielen,
Teamleider

Medewerkers over JAN©

Bij JAN© ervaar ik dat er veel aandacht is voor een persoonlijke benadering, zowel intern als naar de klant toe. Er is ook veel ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling en er heerst een prettige en
betrokken sfeer. JAN© heeft personeel op verschillende vakgebieden in huis, waardoor bepaalde
vaktechnische vraagstukken snel intern afgestemd kunnen worden.

- Myrthe Gielen

Ondanks dat er een stuk minder mogelijk is door de corona crisis heb ik mij het afgelopen jaar zeer gewaardeerd gevoeld als medewerker.

- Britt Koster

square-greybackground
square-greybackground
square-greybackground
square-greybackground

Het verhaal van
Britt Koster

Werken bij JAN©
JAN© sprak mij aan vanwege de studiemogelijkheden en de leuke veelzijdige functie. Ik werk bij JAN© omdat ik mij op persoonlijk en zakelijk vlak verder kan ontwikkelen. Er is veel vrijheid binnen mijn functie en ruimte voor eigen inbreng. Maar het allerleukste aan het werken bij JAN© zijn toch mijn collega’s waarmee ik elke maand zorg dat alle salarisstroken weer op tijd de deur uitgaan.

“Ondanks dat er een stuk minder mogelijk is door de corona crisis heb ik mij het afgelopen jaar zeer gewaardeerd gevoeld als medewerker.”  

Waarom werken bij JAN© onvergetelijk is
De veelzijdige functie en tevreden klanten geven mij energie.

Leukste ervaring
Door de corona crisis heb ik helaas nog maar één feestje kunnen meemaken, maar de leukste ervaring bij JAN© is toch wel de leuke cadeautjes die ik met de verschillende feestdagen kreeg. Ondanks dat er een stuk minder mogelijk is door de corona crisis heb ik mij het afgelopen jaar zeer gewaardeerd gevoeld als medewerker.

Bereiken
Wat ik vooral wil bereiken met mijn werk is nog meer klanten blij maken en ondersteunen bij vraagstukken op het gebied van personeel en salarisadministratie. Door het volgen van opleidingen wil ik ook graag mijn kennis binnen het vakgebied uitbreiden.

Britt Koster,
Medewerker personeelsdiensten

square-greybackground
square-greybackground
square-greybackground
square-greybackground
Bastiaan Dijkhuizen

Het verhaal van
Bastiaan Dijkhuizen

Werken bij JAN©
De open bedrijfscultuur bij JAN© geeft mij veel energie. De energie die ik daarvan krijg, maakt het werken bij JAN© onvergetelijk en geeft iedere dag een andere draai. Het stijve karakter dat de accountancy kent, is bij JAN© niet aanwezig. Er is geen duidelijke hiërarchie zichtbaar waardoor junior collega’s makkelijk contact leggen met de partner en/of senior accountant. We doen het vooral samen met als doel onze cliënten zo goed mogelijk te helpen. Ik geloof dat dat ons aardig lukt!

Leukste ervaring bij JAN©
Oeh, dat is een lastige! Ik ben vrij nieuw bij JAN© en ben begonnen in de ‘corona-tijd’. Ik twijfel tussen twee dingen: ‘het visje’ – de lunch met collega’s op donderdag (uiteraard met afstand) en/of de geweldige bingo die de PV had georganiseerd, waar aanhang ook bij mocht zijn. Helaas niets gewonnen, maar desondanks erg leuk!

Waarom werken bij JAN©
Om maar even een voorbeeld te noemen: voor ik bij JAN© ging werken ben ik in contact geweest met een partner van een groot kantoor. In het sollicitatieproces moest ik een IQ test doen. Leuk in ieder geval om te weten dat dit wel goed zit, maar het zette me wel aan het denken. Het ging natuurlijk om kunnen presteren, en dat is ook erg belangrijk, maar het voelde niet als een plek waar ik graag aan de slag ga. In het sollicitatieproces bij JAN© moest ik in plaats van een IQ test, een persoonlijkheidstest doen. Hierom werk ik dus bij JAN©. JAN© kijkt naar jou als persoon, JAN© kijkt naar waar jij je in wilt ontwikkelen en JAN© kijkt met jou mee en beslist niet (in)direct voor jou. De aandacht die je krijgt als persoon, de begeleiding die je krijgt in je werk en het losse karakter maken dat ik iedere dag met plezier naar mijn werk ga.

Wat ik nog met mijn werk wil bereiken
Ik wil vooral heel goed worden in wat ik doe en ben zo min mogelijk bezig met wat ik nog wil bereiken. Ik heb natuurlijk wel een beeld voor me, maar dat hou ik even voor mezelf! Zelf ben ik van mening, wanneer je focust op het heden en vooral bezig bent met je ontwikkeling de rest vanzelf komt. Een klassiek antwoord als ‘ik wil AA/RA worden’ blijven jullie me schuldig. Wat mij blij maakt en energie geeft is een tevreden cliënt!

Bastiaan Dijkhuizen,
assistent-accountant